Profesionální pokladní systém nejen pro restaurace
Poskytuje dokonalý přehled o stavu skladu, můžete tak díky němu udržovat množství zásob na optimální úrovni a tím uvolnit značnou část peněz, které bývají v zásobách vázány, pro jiné potřeby.
Dovoluje přesně sledovat náklady a výnosy pro jednotlivé receptury a produkty z Vašeho sortimentu a těmto parametrům pak přizpůsobit nabídku.
Získáváte kompletní informace o tom, co se „děje na pokladnách“, například jak si při prodeji vedou jednotliví zaměstnanci. SEPTIM proto může být i účinným motivačním nástrojem.
Hosté mají jistotu, že je jim účtováno jen to, co skutečně snědli a vypili.
Výdej jídel a nápojů je kontrolovaný na základě vytištěných objednávek, výrazně se zrychluje komunikace mezi obsluhujícím personálem a kuchyní, veškeré objednávky jsou vyřizovány rychleji, což pochopitelně může zvýšit i obrátku hostů.
Díky SEPTIMU tak dosáhnete snížení nákladů, při současném růstu počtu hostů a tržeb.