Klasická desková hra s jednoduchými pravidly na bázi genetických algoritmů, umožňuje nepředstavitelné množství kombinací a strategií. K dispozici jsou různé úrovně obtížnosti. V každém momentě lze pozici náhodně rozmíchat a získat tak originální postavení na ploše.
Pravidla: Cílem hry je sebrat soupeři krále. K dispozici jsou tyto figury:
krátká věž může o 1 pole ortogonálně (jako věž v šachu)
dlouhá věž může o libovolný počet polí ortogonálně (jako věž v šachu)
krátký střelec může o 1 pole šikmo (jako střelec v šachu)
dlouhý střelec může o libovolný počet polí šikmo (jako střelec v šachu)
důstojník může šikmo i rovně, ale jen o 1 pole
krátká věž se na konci šachovnice promění na dlouhou věž
Král se smí pohybovat šikmo i rovně, ale pouze dopředu (nesmí couvnout zpět). Král nemůže vyřazovat žádné figury.
Figury se mohou navzájem vyřazovat. Remíza nastane, pokud během 20 tahů nedojde k vyřazení žádné figury.