Unikátní desková hra, kde pravidla a možnosti figur odladila umělá inteligence pomocí speciálních genetických algoritmů. Má jednoduchá pravidla, přesto umožňuje nepředstavitelné množství kombinací a strategií. K dispozici jsou různé možnosti grafiky, úrovně obtížnosti a další nastavení. V každém momentě lze pozici náhodně rozmíchat a získat tak originální postavení na ploše.
Pravidla: Cílem hry je sebrat soupeři krále. K dispozici je plocha 7x7, na které je 6 typů figur.
Řadový pěšák může do všech stran i šikmo o 1 pole
Rytíř s šikmými meči může o libovolný počet polí, ale jen šikmo (jako střelec v šachu)
Rytíř s křížem může o libovolný počet polí, ale jen ortogonálně (jako věž v šachu)
Nižší lotos (bronzový) může až o 2 pole ortogonálně, nicméně může přeskakovat ostatní figury
Vyšší lotos (zlatý) může až o 3 pole ortogonálně, také s přeskakováním figur Král může do všech směrů o 1 pole, ale ne zpět; nemůže nikoho sebrat (může se jen uhýbat)
Figury se mohou navzájem vyřazovat. Remíza nastane, pokud během 10 tahů nedojde k vyřazení žádné figury.